Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół nr 1

im. gen. Jerzego Ziętka

Strona główna »

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Sekretariat Zespołu Szkół Nr 1 im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów oraz wydaje zaświadczenia.
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 – 15.00 (w środy do 15:30).

Sprawy rozpatrywane są z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.

 

Sprawy można załatwiać korespondencyjnie kierując je na adres:
Zespół Szkół Nr 1
im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach
ul. Staszica 2
40-230 Katowice

e-mail: sekretariat@zs1.katowice.pl


Ta strona została wyświetlona 1 160 razy.